10 januari 2008

Jag är så lycklig!


Vi ligger i sängen å myser, jag sätter på låten med seal å heidi klum som är en av mina favoritlåtar. Vi tittar på varandra då robin säger "du är min ängel, den finaste ängeln, är så lycklig att jag får tårar"
Så länge som jag har väntat på att han ska säga det, att jag e hans ängel. Trodde aldrig han skulle göra det faktist. Han vet att jag inte gillar att det sägs saker som kan förknippas med smör, men att vara nåns ängel är en helt annan sak, iaf för mig.
Är så jävla lycklig.. Förstår inte själv att jag kan må så himla bra som jag gör. Robin ÄR bland det bästa som har hänt mig, å jag hoppas det kommer vara han och jag länge. Inget kan komma emellan oss, våran kärlek till varandra. Han är ett bevis på att det faktist finns bra killar, å han e min, bara min.

Lät det inte lite romantiskt när vi lyssna på låten å han säger att jag e hans ängel? Nästan som i en film. Hehe

Inga kommentarer: