29 januari 2008

Ja fick en jävla kyss

för några månaders sedan städade ja hos en kille..
det var en ganska gammal lägenhet.. hur som helst, så står ja å torkar runt en lamp knapp, har ena handen på spisen å torkar med den andra, så bara skriker ja till.. det blev helt svart för ögonen.. det kändes precis som att det var nån som kom bakifrån å tog tag i mina armbågar, det var skit läskigt.. ja började genast tro att det spökade, tror ju på sånt trams, så ja ringde robin direkt å var ledsen.. vadå ja vart ju livrädd ju.. trodde ja skulle svimma i princip.. han sa att det inte var nån fara, å ja fortsatte men rörde inte nå lampknappar mera.

när vi kommer hem pratade ja med hans far som e elektriker, å han berättade att om ja had haft min hand på diskbänken hade ja nog tuppat av, om inte värre dött.. ja hade handen inte ens en decimeter ifrån diskbänken, tror ni ja skaka dåligt då eller?

varför ja berättar detta nu e för att jag kan känna av det idag.. så fort ja sitter stilla å e helt avslappnad så kan jag känna den dära ryckningen å det e skit läskigt.. å idag vågar ja inte röra lampknappar... avstår helst att trycka på en i huvudtaget, men måste jag, så gör ja det snabbt som fan..

----

nu e andra avsnittet nerladdat, dags å se nästa..

xoxo, heehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad läskigt..!

Åh ja, gossip girl är ju så grymt bra!