17 januari 2008

Snacka om Blåst

<-- segertecken, hehe

Måste för övrigt säga att det var mycket kul när Josephine ringde mig för inte så länge sen..
Jos: Ja men vadå?
Jag: vadå?
Jos: Men det som stod, berätta nu..
Jag: vad som stod?
Jos: men i smset du skicka

Å jag börjar asgarva.. Titta neråt i smset..
Jos: Men fyfan!!!!!
Jag: Robin gjorde likadant mot mig, så ja var också tvungen att ringa honom å fråga vad han hade hört.. =P haha..
Jag: Ja visste att jag kunde blåsa dig, fan va roligt.. =P
Jos: Jävla skitskallar..
Jag: detta ska ja blogga om
Jos: Ja, blogga om att Youuuurin blev blåst.. Ha ha!!!


Å såhär lyder smset.

Har hört galet mycket rykten om dig!:S




Paranoida jävel! Inte var det nåt Hihi...
Skicka vidare och se vilka som är så dumma att dom inte läser hela smset ;)


Lite kul var det faktist.. Haha =P

Inga kommentarer: