04 januari 2008

I am bad!!!

Nu får de vara nog, ja har vart jätte dålig dom här dagarna på att blogga..

Har tänkt att ja ska sätta mig ner imorgon å skriva lite vad som har hänt å så.. =)

Sen e jag dålig också.. Klockan e 3 å jag har fortfarande inte somnat..
Har spytt nästan hela kvällen.. Det var väl tvunget att komma nån gång, har mått illa i två dagar nu, å inte jobbat..
Hatar ju att spy så jag brukar försöka hålla de inne..
Men idag gick de inte :(
Ser ut som att ja kommer bli hemma från jobbet imorgon.. inte så bra.. Verkligen inte!!!!!!!
På måndag mååååste ja vara på benen igen..

Usch ja e så dålig.. har inte varit hos christian på jätte länge, men har ju haft så mycket å göra, å ja som skulle komma till brorsan imorgon, det lär ja få stå över, Igen..

Så martin, om du läser de här, som ja tror du kommer göra.. Så kan ja komma på måndag istället, om de e ok?
Guuud får så dåligt samvete när jag e sjuk å inte kan jobba =(
Men, vill ju inte att de hände nån olycka hemma hos nån annan :S


Ne, dags att försöka sova nu..

godnatt

Inga kommentarer: