31 januari 2008

Usch så man såg ut.


Hittade lite gamla bilder som adde skickade till mig för inte så längesen. Han sparade dom den snälla människan, visste väl att ja nån dag kanske skulle vilja se dom igen. Förvisso så har jag ju massa på datorn som står hemma hos mamma å dammar, eller den strejkar faktist. Ska försöka fixa det man dag. Hur som helst Trodde han hade sparat typ 4. 5 stycken, men så skicka han mig en mapp med över hundra bilder.. Hahaha.. Vissa bra, andra mindre bra. Usch å fy. Tycker jag själv har förändrats ganska mycket, alla ser nog inte det men de gör verkligen jag.:-P tur det blev till det lite bättre iaf. Men saknar min smala kropp måste jag säga. Buhu.. Ska lägga upp lite bilder sedan, datorn knasar lite nu.. Bilden ni ser ovan e inte gammal.. Hehe.

Ska bråka lite med robins dator nu så den börjar funka igen.. Sen blir det sova, ny dag imorgon med massa jobb. Sen helg.
Längtar som fan!

Xoxo;-)

Inga kommentarer: