30 januari 2008

Dålig dag!

Dagen började kanske inte som den bästa..
Mådde inge bra, å var hemma från jobbet..
Ni vet, sån där svacka man kan få. Ja har min nu.. Hatar svackor.. =(

Känner så mycket, men endå ingenting..

Försöker få tag i christian så jag kan prata med honom, den enda läkaren jag vågar anförtro mig till..


Blev inge Avesta i helgen, men om 2 veckor kommer jag istället.
Jobbar så sent på fredag, å sen hem på lördag igen tidigt som fan för att hinna med att åka ut till Nilars med dom andra.. Så tyckte det var bättre att ja kommer då istället..
Fröken josefin ska ju operera sig nästa torsdag, lycka till! he he, du kommer få det ont..
Så den helgen ja kommer upp ska vi bara ta det lungt å så..
Hon ville ju så gärna att ja skulle komma upp på fredag å gå ut, men kan säga med en gång att jag är ingen fan av att gå ut i Avesta..
Blir bara påmind om en massa då.. Vill inte ha något med Avesta att göra i huvudtaget, men vad gör man inte för att träffa dom vänner man har kvar där uppe?

Jaja, om två veckor alltså.. längtar! =)

Har kollat på Gossip girl nu till avsnitt 7.. fyfan vad bra det är.. vill se mera nuuuu!!!
Det händer saker heeela tiden, vill avslöja allt, men det skulle vara tråkigt å se det då ju.. Hhe

För övrigt, längtar nå sjukt till desperate housewives.. har juredan sett dom som kommer visas i sverige snart.. Buuuhu, får väl vänta då =(

Nej nu ska ja äta något..

Inga kommentarer: