20 januari 2008

Jävla propp

Jag sa ju att jag skulle återkomma med resultatet från igår.. Det var väldigt jämt hela tiden, men har för mig att gatan å josse vann några omgångar, ja lyckades däremot hålla mig som tvåa.. I monopol gick det inte nå bättre, gatan vann båda gångerna.. Var nog bara skit omgångar igår.. haha..

Proppen gick igår när ja skulle prova min volym master, men kul :( Så vi var strömlösa tills idag.. Tur att robins pappa e elektriker, han fixar det där han.. Vi hade ju slut på proppar med för den delen.. Det går en varje gång ja stoppar i plattången eller ska dammsuga.. AS DRYGT!
Bang fyller 7 år idag, grattis till han.
Vi skulle ha gått dit till 13 idag, men hade så ont i magen imorse så jag stannade hemma.. Rbin gick däremot..
Ja passa på att städa.. Då brukar min magont gå över om ja får något annat att tänka på..
Men nu har den kommit tillbaka igen.. Suck.
Det e inte så farligt så jag inte kan jobba nästa vecka iaf, tur är väl det.
Såg att ja fått schemat nyss också, jobbar bara onsdag å torsdag.. Fast som vanligt kommer de väl bli ändrat..
Hade tänkt att bjuda över min älskade mamma på middag idag, men då säger robin att han tackat ja till å äta hos gatan å josse ikväll.. Blir en taco-sunday-dinner.. Med jaydern förmodligen.. Skulle inte förvåna mig..

Kanske skulle ta å byta spel? Börjar fan ledsna lite nu... Känns som man skakat ur alla prickar i tärningarna eftersom det går så dåligt för alla nufötiden.. hehe..

ska mysa med älskling nu.. Vi hinner ju nästan aldrig det nuförtiden.. =(

Inga kommentarer: