29 januari 2008

Jag är så kär


Åh nu e man påväg till jobbet, dåligt trött ja var imorse.. Gillar inte sånna dagar, får helt enkelt gå å lägga mig tidigare ikväll.
Kolla på nå skumt program om små bröst igår.. Att pumpa upp brösten under natten, låter ju helt sjukt ju.. Såg ut att göra så ont. :-S

Älskling å jag har träffats över ett år, varit med varandra varje dag, kanske max varit utan varandra i 2 dagar. Vi har bott tillsammans i ett litet rum hos hans mamma å pappa i ett halv år, nu bor vi tillsammans i en etta. Vi är tättinpå varandra i princip hela tiden å ändå blir vi inte galna på varandra. Så fort vi skills åt vid bussen börjar jag sakna honom. Vill inte vara utan honom en endaste sekund. Jag älskar honom så himla mycket att jag knappt vet vart jag ska ta vägen ibland. Är inte kärleken det absolut bästa som finns?

Inga kommentarer: