16 januari 2008

Vi skulle ju bo i Hollywood


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt denna bild.. Den väcker minnen, så sjukt mycket minnen å känslor..
Vi var as tajta tills en dag i 9an då allt bara rann ut i sanden å vi talades nästan aldrig igen..
Vi var varje dag i några års tid, kanske vi växte ifrån varandra eller helt enkelt bara tröttna på varandra?
MEN hur skulle det kunna vara möjligt, vi hade samma humor, å vi trivdes så bra ihop..
Hon å jag skulle ju flytta till Hollywood tillsammans å bo under skylten.. HA HA!!!
Vi har haft så jävla kul tillsammans så det finns inte ord. Har spelat in massa små klipp med en film kamera när vi gör våra sjuka skämt.. Bla att göra nupp nupp grejjen.. HAHAHAHA..
Jag trodde ja tappat bort bandet men hitta det för nån månad sen.. Vilken tur..
Jag skulle dö om nån fick tag på det å la ut det på youtube.. Det e sååååå sjuka saker..
En annan tjej å ja strippar.. Vi har slängt på oss en massa kläder å gör våra moves å tar av oss kläderna till vilken musik? Det e ju nästan för pinsamt att säga.. hahahaha...
Hur som helst, detta e en tjej som jag för längesen alltid garvade arlset av mig tillsammans med.. Fanns det nånting vi inte skratta åt?
Fick jämt skäll utav lärarna för att vi inte kunde hålla käften.. haha..
Å våra klasskompisar fick jämt spader på oss för vi var tvugna att vara tyst i en minut innan vi fick gå, å jag å maria gjorde ju alltid så vi fick stanna var mycket längre, egftersom vi jämt garva.. =P haha
Skulle vilja berätta så mycket, men kan ta det en annan gång..
Har lite brist på tid nu...
Men den här tiden e något jag alltid kommer minnas, det var en utav dom bästa tiderna i mitt liv å dom e inte många =) hihi

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHHA ja vi hade verkligen jämt så jävla kul :D:D brukar tänka på alla roliga grejer vi gjorde ofta och jag kommer aldrig någonsin glömma bort när vi fotade varandra första gången jag var med till din mamma :D (måste leta på bilderna) HAHAH!
det var faktiskt också en av dom bästa tiderna i mitt liv, så fantastiskt kul har jag nog aldrig någonsin haft varje dag, man skrattade så tårarna sprutade jämt :D HAHA :D:D