31 januari 2008

ingen new york utan ett par snygga skor!


ÅHHH, ja vill så gärna ha dom här.. FAN att min lön typ e slut å månaden har inte ens börjat..
Nejdå, men fan.. Har köpt så sjukt mycket kläder nu, robin skulle väl gå banan om jag kom hem med dom typ imorgon..
Jag som älskar Skoooor, eller, vem gör inte det?!??!
Vågade inte ens prova dom när ja gick in på stadium idag, kommer väl börja böla då som ja nästan gjorde..
Eller tjurade hela vägen hem för att ja inte fick köpa dom för Robin.. (Robin e snäll, han försöker bara hjälpa mig hålla fast i pengarna, när det går, ha ha)Men men sånt e livet..
Jag väntar tills nästa månad istället.. he he he..
Nu kommer säkert min bror läsa detta inlägg å säga, jaså så det blir ingen new york resa för er?
Jo det kommer det, men ja kan inte gå i new york utan ett par snygga skor..
ha ha ha..
Dumma bortförklaringar, ja vet,,...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har köpstopp. Sluta handla och börja spara! Bro the ho