26 januari 2008

My love!!!


Har varit vaken sen nio imorse, jätte pigg faktist. Blir ju på när man jobbar i veckorna å går upp tidigt. Så detta var lite sovmorgon. . Hehe. Det var skönt. Gjorde mig iordning för att möta zoe på stan halv 1. Skulle ju till elgiganten å köpa min lilla älskling jag har längtat efter på mycket. E på glad å så nöjd..:-) fatta att jag kunde fått telefonen gratis, det blev lite problem där men aa.. Svårt att förklara. Men, ja skulle då ha en försäkring tyckte jag.. På ja tog en hel årsförsäkring, blev lite mer än vad jag hade räknat med då, men ja var ju bara så ivrig att få telefonen.. Ringer robin när ja kommer ut ur affären å blir skit förbannad för att jag har tagit en försäkring. Ja tänkte ju bara så försiktig som ja e med mina telefoner kanske en behövs, Hehe. Hur som helst, ringde brorsan å han tyckte desamma, att de var skit dumt. På efter många om och men gick jag tillbaka. Väl framme i kassan säger hon, då där du 3800 nånting tillbaka, jaba. Mmm.. På säger zoe. Men du ska ju ha telefonen.. Jaba ja ska bara ta bort försäkringen. Så medans hon tar bort den skriver zoe på sin telefon å visar mig att hade vi varit tysta hade jag fått en gratis telefon.. Haha.. Fyfan.. Tur att man e snabb tänkt.. Eller inte.. Får skylla på att jag bara tänkte på att hon skulle få bort den där så vi kunde få gå sedan.. Men men:-P åkte ner på stan sen å strosa runt. Hittade två jackor jag ska köpa imorgon.. Hihi.

Dålig på att blogga på senaste, jag vet. Förlåt. Ska genast bättra mig.. Men det kan bli så ibland när man e trött å har jobbat hela dagen. Man vill inget hellre än att bara vila då.:-P

Nu ska jag mysa med min andra älskling, Hihi..

Inga kommentarer: