09 januari 2008

Ska jag ringa, eller inte?

Ja har nummret å allt nu, men vill helt plötsligt inte ringa?

Har frågor ja skulle vilja ha svar på. Men vad andra säger så verkar du ha blivit helt hjärntvättad.. Förstår inte vad som hänt med dig? Du har aldrig varit såhär förut?
Men vad är det man säger, Kärleken är blind!

-------

Jag hatar våran säng, vill ha en ny nu.. Somnade när Robin gick upp imorse.. =(
Plus att jag låg å hosta hela tiden.. Sover till å med bättre i soffan, men där ja kan ju inte ligga..
Vill ju ha Robin tätt intilll mig, det e tryggast å skönast!

Måste åka iväg till dagiset snart.. Ganska jobbigt att det e så sent varje kväll.. Men det e tur att ja bara har det två gånger i veckan..
Blev föresten inte speciellt mycket jobb den här veckan om man säger så..
Bara på fredag 1 pass.
Ska säga till att ja vill ha mycket nästa vecka, måste fan jobba arslet av mig nu dom sista veckorna..

Just ja, ska till polisstationen imorgon också.
Får väl se hur det går..

Nu ska jag äta sen frukost.. återkommer

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker blond :D heeh :D ha det bra Mvh hälsningar Dj Teddstaah :D

MissKenving sa...

Hehe okej =) vi får väl se vad blir..