16 januari 2008

Förvirrad


JAG ÄLSKAAAAAAAAR dessa små underbaringar till skor. Längtar till Sommaren så ja får börja använda dom.. Vill ju inte förstöra dom när det e sånt här väder ute.. Dom e värda så mycket mer än regn å blåst.. hihi

Äntligen e jag hemma.. Älskling hade gjort iordning mat när ja kom hem,så det var bara å äta å njuta.. Så länge det vara....... För nu ska ja ställa mig å diska.. =( suck..

E nå sjukt trött... Kommer nog slockna tidigt ikväll om inte nån lyckas hålla mig uppe en stund.. ;) he he..

Robin e på kalas.. Hos Hoerik som fyller år idag, typ 23 eller 24 tror jag.. Grattis till han..

Ja skippa det idag, känns som att jag måste ta hand om mig själv lite.. Ta ett bad, noppa ögonbryn, göra ansiktsmask å massa mera.. Ska be robin massera mig lite sen när han kommer hem.. hihi..

Just ja, måste ta en sväng med dammsugaren också..

-----


Trodde aldrig du skulle höra av dig igen..
Varför?
Jag e förvirrad................

Inga kommentarer: