26 januari 2008

Im not alone

Sitter uppe hos brorsan å tar det lugnt nu. Köpte jackorna å jag e sååå nöjd, ska lägga ut bilder på dom sen. Det blev en skinnjacka å en kappa från new yorker som e min bästa affär. Är dock lite rädd att skinnjackan e för glansig, men jag kunde verkligen inte vänta till sommaren.. Hehe, känner man mig rätt har ja väl köpt en till till sommaren iaf. Hehe. Robin köpte nå skor på weekdays, skit snygga faktist. Men måste faktist säga att de var väldigt dåligt med killkläder där, hitta i princip inget snyggt, bara ett par byxor.. Men ja e ju i försig väldigt kräsen när det gäller killkläder. Min kille får tex inte bära kavaj, ska han göra de får han inte fråga mig om de ser bra ut. För jag kan bara säga att de e så fult!!! Vissa passar i det, andra inte.. Robin passar ju i försig lite grann i det, men nej usch, fy å blä. Blir lugna gatan för mig ikväll.. Har så ont i axeln, ingen aning vad jag har gjort heller. Förmodligen sovit på nå konstigt vis. Robin ska däremot rulla hatt.:-) Jaja, ja ska vara med brorsan iaf å kolla på fotboll å goffa.. Så jag blir inte ensam hemma iaf. Hehe. Kanske till och med sover här.. Sova utan robin blir nog svårt, men hellre de än å åka hem mitt i natten å höra å se dessa fulla människor... Speciellt nu när ja e på dåligt humör för både de ena å de andra.. Oj, mitt batteri e redan dåligt, bäst att publicera inlägget innan den dör. Ja var ju så noga med att ladda telefonen i 12 timmar i natt, eller inte...

Inga kommentarer: