04 januari 2008

In retrospect

Sådär ja, nu är jag tillbaka..

Nyårsafton tillbringade vi i salabacke hills.
Började med trerätters middag.. SJUKT gott!
Tror det var första gången jag åt oxfilé? Om det inte var de, så var det iaf den godaste jag ätit..

Blev ett par drinkar innan vi gick ner för att smälla av massor av raketer..
Från Yourins å gatans disco balkong spelades Abba med happy new year, å tror tammefan att det hördes över hela salabacke..
Alla tok gilla det.. Å det blev så lyckat.
Robin kommer fram till mig å dom första orden han säger e jag älskar dig! Så sööööött!!!!

Vi ringde sedan taxi, som tog kanske en 30 minuter att få.. Å dessutom en stor eftersom vi var ungefär 10 pers.. Helt otroligt att vi ens fick någon.. Men det var ju sissodär 20 minuters väntetid i telefonen med..

Ner kommer vi, å går till birger jarl.. Kunde säga direkt att detta e inte ett ställe jag skulle vilja hänga på igen om det verkligen inte var så att alla mina vänner övervägde för att gå dit.
Drack en öl, å sedan ville ja hem.. Sooo, not my style!
Ett under att vi fick tag på taxi så snabbt då med..
Men hem kommer vi runt en 3, halv 4 å slocknade då på en gång..

Dagen efter, inte så bakis. Tacka fan för det! =)

Ett väldigt lyckat nyår iaf.. Mycket mycket lyckat!
Deras balkong knäckte fan allt.. Haha..
Har en liten film snutt därifrån, ska fråga Josephine först om ja får lägga upp den..
Hon pratar nämligen gaaanska så mtycket engelska, å skämms nog varje gång hon hör detta..
MEN, det e skämt.. Fast det fattar ju inte vissa..

-----------

Jag blev hemma idag.. Stackars mig säger jag.
Robin kom nyss hem efter ha varit nere på stan å träffat sin familj å firat marcus..
Erik skulle väl komma förbi snart också tror ja, blir kanske å hyra en film eller något..
Lugn helg kommer de å bli iaf.. Det ska bli såååå skönt.

Längtar även tills ja får min nästa lön, då blire en ny mobil.. Ja lääääängtar som fan. E så sjukt trött på min blåa sony ericsson.. Tog den endast för designen, men den suger mera än stentelefonerna ja hade när ja var liten...

Nu blire å leva på nudlar, ingen trevlig syn på kontot idag.. =(
Men såhär blire ibland när man inte bor hemma längre..
Äh, ja e säker på att Älskling å ja klarar de, vi brukar ju alltid göra det.. hihi..

Nu ska jag duscha..
Blev en ganska kort resume, men den får duga! =)

Inga kommentarer: