20 februari 2008

Barnvakt idag


Blev ganska hastigt bestämt igår, men idag ska vi iaf vara barnvakt åt Elliot.

Jag skulle ha gått i förväg till dom runt 6 tiden men glömt bort att ja hade dagiset ikväll. Så det måste göras, å vi som hade tvättttid. Vi får åka hem till mamma i hlegen istället å tvätta.. suck.

Robin kommer hem snart så jag kan åka.. vill verklgen inte åka, e så trött efter jobbet, men pengar e som sagt pengar..

tittade igenom några va mina inlägg å ser att ja har varit gaanska så trött på sista tiden, e det pga vädret eller annan orsak? ja har ingen aning..

blev inge träna idag heller.. jävla skit också.
men på fredag har vi spikat, att då ska det bli så också.
försökte ju ringa zoe men hennes mobil var avstängd.. men smart där..

pratade med jennie idag å så berätta hon att det visst blir av den 1 mars..
igår skulle vi ju inte åka, för nilars å hon firar 8 år den dagen.
så ja sa till mamma att vi kanske skulle följa med till morfar iaf, men nu får ja väl ringa å säga att vi inte kan komma endådå:P haha.


ska berätta sen vad vi ska göra den 1 mars.. kommer bli en mycket minnesvärd kväll tror jag =) eller ja, då får man väl passa sig med drickat kanske.. haha.
tooor det fnns camera =)

nu ska ja kolla på top model.
återkommer
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

skulle vara snällt om du uteslöt att mitt abonnemang är avstängt :P lite smått pinsamt faktiskt ... :S ....