22 februari 2008

känns som att jag ska spricka

skapligt mätt jag e nu. . känns som ja ska spricka. .
fredde, josse, bang, erik, robin å jag var nyss på aspentos å käka. alltid lika god mat =)
men dock har ja inte lämnat så mycket mat som ja gjorde nu, ja drack istället upp 1½ liter vatten. . haha. .
sugen på något gott nu. . undrar om robin orkar springa till liljehallen, för de gör då inte jag. . hehe

blir tidigt ikväll, anna-lena å mats (robins föräldrar) kommer hem i morgon så vi ska dit på mat å så. trevligt.
ska ringa morsan också å se om hon lust att ta en tidig tripp på stan imorgon å gå i affärer, hoppas hon e på! =)

fick världens chock när ja kolla på bankkontot idag, ja hade verkligen inte räknat med dessa pengar. . trodde ja skulle ha över MAX 1500 när jag betalat allt, men nu så blire andra bullar. . hehe.
ska dock inte gå banan den här månaden. . hihi.

sitter å kollar på nån film på 3an, den var inte så intressant som jag trodde. . finns inget annat på tv heller, helt värdelöst.

jaja.
ska vara lite social nu, erik e ju fortfarande kvar.

kram

Inga kommentarer: