05 februari 2008

Sjukt upprörd

Igår var jag arg, nu e jag argare än argast! Att du aldrig lägger ner.
För mig är du som en fjärt i rymden, önskar hon kunde säga desamma om dig.
Allt kan inte bara förändras över en helg? Eller kan det de för dig?
Sväva du på dina skit moln å lämna henne ifred ett tag, du har redan bringat henne tillräckligt med skit nu.
Det finns bara en för henne, så hur mycket du än ändrar dina statusar, skriver att du e lyckligast i världen (när du för en sekund sen ville gräva ner dig) osv, så kommer hon inte komma tillbaka till dig. Hon kan inte tvinga sig själv att tycka om dig bara för att du ska må bra?

Shit du är vuxen människa, till å med en 10 åring skulle veta bättre.

Blir så arg över detta........
Å jag e redan inblandad så jag säger nu vad jag tycker!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man ska få säga vad man tycker....

Anonym sa...

En nyfiken läsare undrar vad det handlar om? Har du lust att berätta, utan att nämna namn kanske...?

Bra blogg, kul bilder!

Ha det bra!