04 februari 2008

Jag var så bestämd

Lite resumé av helgen då.
I fredags gick jag ut med minna, tog en drink på platina å satt å snacka lite djupt prat om både de ena å det andra.. Det var ganska dåligt med folk, så vi gick senare mot pipes å mötte upp Erik, stoffa å Robin.

Gick till Bullit å hängde där en stund..

Stoffa börja tjata om att åka till Max å äta så vi gjorde det, alltid lika gott med fylle mat.
Lördags morgon då, ska vi åka ut med robins föräldrar kl 11 eller ta bussen?
Kände att ja ville inte stressa ihjäl mig, men ville ju inte heller åka buss. Äh, det blev buss. (Å jag som e rädd för att åka buss nu efter olyckan förra året. )

Gjorde oss iordning å strax innan ja var färdig, vad ser ja då? jo jävla skit snö..
Den skulle varit här för längesen, men nu e den fan inte välkommen för mig..

Så jag tog mitt paraply med mig eftersom jag inte orkade med att sminket skulle rinna ut i hela ansiktet.. Det såg ju ganska schnyggt ut, haha..
Robin e skit förbannad, Josefin lika så för detta väder.,
Får höra hur dom klagar, när vi väl har kommit fram till busskuren.. ja bara flinar åt dom.. för jag hade ju mitt paraply. he he.
men måste faktist säga att det var riktigt jävla kallt.. å inte nog med det, det blåste som fan.. jävla skit väder..!!!
Hur som helst sätter oss å skakar buss i typ 40 minuter, jennie hämtar oss i alunda..
Äter sjukt god mat, kycklingfilé, oxfilé med potatisgratäng å sedan en massa dricka.
Dom börjar sjunga singstar å jag var såååå bestämd med att aldrig i livet ska ja sjunga.. det gick några timmar å sedan stod jag å robin där med micken i hand..
Hahaha fyfan..
battla mot josefin å fredrik å vann ganska överlägset två gånger.. He he he ;)

Klockan e sedan 1, eller om hon var 2.. skit minns inte..
hur som helst, vi skulle åka taxi hem tänkte vi, 1 timmes väntetid, ajo tjena.. vi tog bussen istället.. annars skulle det kostat oss 1000 spänn..
vägen till bussen var ju sådär mindre rolig.. skitkallt!!!!!
Robins pappa ramlade, fast han ville inte riktigt erkänna det.. han hade snö från ryggen å neråt på byxorna.. Ha ha..
Gatan å josse ramlade i busskuren.. Jag hann då med att knäppa ett litet kort som bloggmatrial.. (finns längre ner på sidan) He he..


Väl på bussen, Josse somnade.. Elliot hennes barn var piggare än henne tilloch med.. Hon var väl slut som artist helt enkelt.. =P



sedan var det bara kliva av bussen vid gränby c å knalla hemmåt i detta hemska väder..
aldrig nånsin har ja längtat så mycket efter en varm säng..

söndagen, åkte vi å storhandla på gränby å sedan blev det taco dinner hos gatan å josse med ett parti monopol å två yatzy omgångar..

nu ligger jag här å e ledig idag. jätte skönt!
ska nog kanske röjja lite här hemma, ser förjävligt ut..
e ledig imorgon med i princip, har bara läkaren å dagiset mot kvällen så..
men sedan onsdag-fredag blire jobb som vanligt..
nej, har inte ens ätit frukost än.. måste ta å göra det.
återkommer
xoxo

Inga kommentarer: