20 februari 2008

gå banan

Nu är vi på apfelstrasse å e barnvakt. .
robin var nyss på affären å inhandla lite saker tills imorgon, eftersom vi ska sova här måste vi ju ha frukost.
har börjat prova den nya verum drickyoghurten å den e skit god, bra för magen också =)
så han köpte två stycken, massa dumle som e mitt bästa å sen nå magnum glassar. . gott. .

undra om vi ska spela lite yadern (yatzy) eller en monopol omgång? var ju så längesen. . e riktigt sugen faktist. .

blir en lång dag imorgon, börjar 8 å kommer hem ungefär vid 8 på kvällen igen. .

undrar vad man ska göra i helgen? har inte direkt nå planer, utan bara tar dagen som den kommer nu förtiden. . skulle vilja gå ut å äta på aspentos. . får se hur det blir med den saken =) sedan e de ju löning på måndag, eller har ja fel? fyfan vad underbart.. hihi.
å min lilla juicyfruit kommer på måndag också till mig å sover över, så ska spendera dagen med henne då.. vi kommer alldeles säkert gå ner på stan, skulle inte förvåna mig.. lär ju gå banan eftersom man har pengar då..hehe nejdå, ska försöka hålla i dom den här månaden..
får se hur det går med det!

ska sova ínom en timme hade ja tänkt mig..
får se om det blir så.. ha ha..

kan inte lägga upp nån bild nu eftersom vi inte e hemma..
jaja..

skriverja inte sen, har ja somnat så ja säger godnatt nu..

godnatt!

Inga kommentarer: