10 februari 2008

karmaa

----- fortsättning på inlägget when the shit goes down you better be ready

sådär nu e vi uppe hos yourin å street.. följde aldrig med till affären, känns inte som att ja vill visa mig just nu för andra människor..

på tal om min titel, when the shit goes down you better me ready. e inte de det bästa ordspråket?
sen jag kom in i familjen lundberg, så har jag tack vare josefin börjat tro på karma..
så jävla kul å se eller att höra när det vänder i vinden fördom som förtjänar det.. he he he.

bang håller på å springer runt å busar.. har bara sina små kalsipper på sig å drar in dom i rumpan.. hahah. fick en i farten bild på hans lilla rumpa, men tror int de e så lämpligt att lägga upp häör på bloggen.. haha..

nu e maten alldeles strax klar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver ofta om hur kär du är i din kille men igår när jag var ut såg jag dig vara på någon annan kille, han verkade dock inte så intreserad men du såg ut att ha svårt att låta honom vara.
Inte vet jag ni kanske har gjort slut & det var fritt fram för dig att ragga på andra.
Annars kanske du borde göra det om du har så svårt att låta andra killar vara!

MissKenving sa...

Hahaha å så är man anonym, fyfan vad fegt! Å nej, det e inte slut, å nej ja raggade absolut inte på någon annan. Å för den delen, vad har du med det att göra?

Anonym sa...

Avundsjuka är den största komplimangen? Jag kan nämligen inte se den där anonyma kommentaren som ngt annat än avundsjuka... Om det inte är ett skämt från ngn du känner så är det bara patetiskt.

Bra blogg, tjejen!