07 februari 2008

Har är resultatet


Det blev mer lugg, mer uppklippt å så toppa hon topparna. Så i princip var det bara luggen som jag ändrade. Bättre?
Känns sjukt bra iaf, känner sig alltid så fräsch när man e nyklippt å sådär, visst då?
Lägger upp bättre bilder sen.
För övrigt, josefin ska beställa nytt hår till mig, har ju haft mina extensions i några månader nu, så det börjar bli lite slitet. Har tänkt mig 70 cm den här gången, hoppas det finns. E så svårt att få tag i. Å vill inte beställa från något annat företag än de hon beställer ifrån.. Detta vet jag e äkta å riktigt schysst hår.

Nu e vi påväg hem, å det e svin kallt om händerna så jag återkommer..

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.tajmahal.se/ Har riktigt bra hår. ÄKTA hår :) Bra priser oxå för den delen!

MissKenving sa...

Det ska jag kolla in, tack! =)