08 februari 2008

KNAS

Det e nå fel just nu.. verkar inte gå å lägga upp bilder..
får fixa det imorgon isåfall.. Måste gå å lägga mig nu typ..
robin ligger redan i sängen å det ser så skönt ut.. hehe

brorsan ville att ja skulle följa med å simma imorgon kl 8 till 9.
men så jävla synd, för ja börjar ju 8.. ville verkligen simma, det va så länge sen..
men det får bli en annan gång..

har bara en kund imorgon, sedan dagiset på kvällen, eller det tar ja i helgen istället föresten..
inte bra å skjuta på saker, det har ja gjort typ hela veckan.. så Illa!!!!
Nästa vecka måste bli bättre..

Måste tacka Josefin ännu en gång för det bra jobbet hon gjorde med håret.. TACK TACK! E jätte nöjd, känns så bra med något nytt..
Finns små film snuttar på hennes blogg ni kan kolla på om ni vill.. (josefinalundberg.blogspot.com)
Det skrattas rätt mycket, kanske för att man inte e van? =) hehe
Vem vet, kanske nån dag ja själv lägger upp en video blogg på mig... inte så troligt.. men om några skulle vilja, så skulle ja självklart göra det.. skriv en kommentar om det vettja.. så ska jag se vad jag kan ordna..

längtar till löning, vi ska nog köpa ny tv då..
ja har för övrigt varit jätte duktig å lagt undan en massa pengar från min lön.. har tänkt att ja ska bli lite sparsam, eller rättare sagt, börja spara till resor å skit till i sommar, man lär ju börja nu om man vill åka nånstans.. det kostar ju en del, å speciellt om man ska shoppa kläder å SKOR som ja lär göra.. He he he

Nej, nu måste ja lägga mig..
Godnatt på er, vi hörs imorgon..

Ska försöka uppdatera lite mera då.. =)

xoxo

Nej, nu måste ja dra mig tillbaka å

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, det blev jättefint ditt hår! Jag vet en sak som du kan göra, som vore kul att se, kanske typ en modevisning på dina skor och kanske på väskor med, vore kul.

Hej då!