11 februari 2008

Jag vill bara gråta


Ja kommer knappt upp ur sängen.. Min rygg knasar igen..
Såhär var det förra veckan med, hela ryggen låste sig, zoe masserade lite då, å det gick över en stund sen kom det tillbaka igen..
Nu kom det igår igen.. Kan inte böja mig åt sidan å inte fram eller bakåt, då får ja svårt att andas.
Ringde en läkare ja känner å han sa att ja fått inflammation i ryggen.. Så ja skulle ta ipren å alvedon 4 doser om dan för å dämpa ner smärtan.. Han trodde också det var ryggskott.. Hur kul e detta på en skala?
Pratade med jennie också, har ju så jävla mycket jobb den här veckan så ja kan inte vara hemma.. Så ja sa att ja skulle jobba endå, men får ta det jävligt lugnt..

man kan inte föreställa sig smärtan.. fyfan =(
det tog mig 30 minuter att komma till toan som ligger mindre än 3 meter härifrån OCH hämta datorn till sängen som e ungefär 1½ meter ifrån mig.. Detta e katastrof..

Inga kommentarer: