15 februari 2008

krogen handlar inte bara om att ragga


robin ringer från sin mamma å säger att jag ska komma å äta middag, hade 3 minuter på mig.. skyndar mig å när ja väl kommer hem dit ligger tidningen uppslagen på bordet.. där i fanns ja å zoe..
hahahahhahha..
men vadå, det handlar ju inte bara om att ragga? hehe =)
middagen var cevapcici med gräddfil, tomatsås å potatismos.. sjukt gott!!!
Imorgon kl 7 åker Robins föräldrar till österrike en vecka, jävla lyllosar..
vi hade ju också kunnat sitta på planet om det inte blev så struligt som det blev den dagen de bestämdes.. hehe..
meeeeen, den 1 mars, då händer det grejjer =)
hoppas allt går vägen den dagen, å att allt blir som planerat..
längtar faktist! =)
erika kommer imorgon.. va kul.. hon blev väl lite ledsen när ja inte kom upp så då åker hon ner till mig istället.. får se vad vi hittar på..
nu ska ja be robin göra fotbad åt mig, fryser som fan om fötterna..

Inga kommentarer: