08 februari 2008

childsupport

I kväll e vi barnvakt åt Josefins barn Elliot.. Hon å fredde åkte till sthlm på Blue moon bar smygpremiären.. Hon skulle uppdatera mycket i sin blogg sa hon, ska bli kul å se hur det ser ut där nu när det e nytt å så..
Filmade josefin när hon satt å sminka sig, kommer lägga upp filmen sen.. har ingen sladd nu..
haha, hon kommer i princip döda mig för det..

Vern å Bang sitter å kollar på Let´s Dance.. gillar inte det programmet speciellt mycket.. så ja sitter å läser lite bloggar istället.. =)
dålig uppdatering idag också.. vad e detta?? ja som brukar vara så duktig å göra det ju..
men det blir så ibland när man har så mycket å göra..
Precis ätit mat från mc donalds, gott gott!..
usch, nu börjar ja bli riktigt trött på min kropp.. ja vill att den ska vara sådär fit igen som den en gång var..
MÅSTE ta tag i detta jävla träningskort till nästa löning, man vill ju ha en schysst kropp till sommaren.. ¨ja känner mig som en säck potatis, å det vill ja ju inte direkt göra..
mycket trött dag för övrigt, känner på mig att jag snart kommer somna, å klockan är inte ens 9.. ha ha

Inga kommentarer: