14 februari 2008

dags för en uppdatering

robin åkte ju imorse runt halv 8 så tänkte äh, vafan ja kan vara vaken.. ska endå upp å fixa mig snart för josefin kommer ju..


ringer henne runt 1, inge svar.. börja känna på mig att det inte riktgt var som det ska..
ringde som en galning, ringde hennes mamma å pappa också. tillslut bestämde ja mig för att ringa hem.. där hemma var hon.. det hade blvit lte strul så hon skulle komma till uppsala tll halv fyra stället..

mötte henne vid tågstationen å fick världens kram =) hihi.. gick till max å satte oss där å prata å käka lte tlls henne pojke kom.. han skjutsa då vidare mig till sävja, sen åkte dom..
ringer robin å han e jätte stressad, skulle ju överraska mig men ja var för snabb hem.. eller rättare sagt, hade han tagit hand om disken igår hade det varit färdigt när jag kom hem..
får iaf komma in, men absolut inte titta in i köket, ja som e så himla nyfiken..

satte mig vid datorn å la in lite bilder från telefon..
sen ropar han å det e mat..

kommer in å ser bordet på en gång. där ligger det 3 rosor, ett fotografi på oss som han ramat in, ett hjärta med en liten söt giraff på å sen ett kort. på fram sidan stod det : mitt hjärta.. när ja vände stod det : det brinner för dig.. vad skulle jag göra utan dig min ängel? älskar dig / robin

ååhh han e söööt.. hade han dukat jätte fint å lagat mat å så.. jätte mysigt var det! =)
kunde inte haft en bättre alla hjärtans dag.. hihi
nu sitter vi i soffan å kollar på antikrundan, ja vill ju kolla på du är vad du äter... ska nog lägga ifrån mig datgorn en stund så kanske jag får som jag vill hehe..
återkommer sen.
hoppas ni alla andra haft en bra allahjärtans dag också!

1 kommentar:

Anonym sa...

aaw, vad gulligt :)
linnet var verkligen skitsnyggt, passar dig :D:D