17 februari 2008

Kläder, kläder å mer kläder





Fick hem resten av mina kläder i fredags, så mycket som ja har längtat. . för några klädesplagg? japp =)
Rosa sjal, vit vår jacka å en röd blus från HM. Väskan jag hade beställt var slut, typiskt.
har handlat sjukt mycket kläder denna månad, så det räcker å blir över.
3 jackor, blusar, tröjor, linnen, klänningar, skor å en hel del mer.
Nu har jag ju lite kläder att leva på, iaf ett tag.
Har funderat över det där om att brorsan ska ta hand om en del pengar åt mig i månaden, så jag inte kan komma åt dem, om robin gör det kommer jag endå bara tjata åt mig att ja ska ha dom iaf. . Haha. Så det blir nog bäst om brorsan tar hand om dom.
Rensade faktist bland mina kläder igår, dom lådor jag har under sängen. Fick bort nästan allt, fast jag har inte kastat något, bara lagt ner det i källaren. . ha ha ha
Sommarkläder å så som inte behöver ligga framme än, tycker jag.
Vill att vintern ska vara över nu så jag kan få slänga ner alla vinterjackor å annat skit där nere med. Har alla mina jackor framme, så folk som kommer hit kan inte ens hänga upp sina jackor. Schnyggt. .

Robin bad mig nyss att räkna alla jackor som hänger där för två personer:
eller nu gick han å gjorde det.
han kommer tillbaka å säger : 13 jackor har vi hängandes i hallen.
plus att jag har en som ligger i soffan. . HA HA HA HA!!!!
Det är fan inte sant. . Måste gå å göra något å det här. .Hahaha
Sitter å kollar på Tokio Hotel på MTV Live nu.. Dom e faktist ganska bra.. Laddade ner några låtar med dom för ett tag sen, lyssnade på dom precis i början, men nu har det varit ganska dåligt med det.
Jag är såhär, hör jag en låt, då nöter jag den tills jag börjar tröttna lite, sen byter jag.
Så nu har jag lyssnat på Kate Ryan - Voyage Voyage i typ 2 veckor i streck.
Å nu har jag börjat nöta på Wolf Mother - Woman. Den e såååå jävla bra!
Återkommer,

Inga kommentarer: