10 februari 2008

When the shit goes down you better be ready!

Mår fortfarande skit.. buuhu..
beställde pizza tidigare idag, å åt knappt en tugga då, men nu har jag fått i mig lite iaf.
känns som ja har feber också.. får inte bli sjuk till nästa vecka, såg på schemat att jag ska jobba ganska så mycket.
e ledig imorgon iaf, det e skönt.. ska göra lite ärenden å så, som man aldrig hinner annars..
så ska jag hinna med att träffa hebba också.. han skrev till mig igår på msn å berätta att han Äntligen har flyttat hit till Uppsala.. E så Jävla glad för hans skull.. Minns för över ett år sedan att han sa att han ville flytta, å helst ner hit.. ja sa åt honom att göra det.. men så gick det ju så pass lång tid att ja trodde att det inte skulle ske.. å så nu, för en vecka sen kom han ner hit..
fyfan, blev så glad.. äntligen har han flyttat från skit hålan Avesta, det finns liksom ingen framtid där förutom att bli bonde..
haha..
nej men så jävla bra.. vi var ju jätte bra vänner förut, kanske kan bli så igen då =)

på tal om avesta, åker ju dit snart.. vill egentligen inte, men vill ju upp å träffa lite vänner dom man fortfarande har kontakten med.. å så ska ja träffa simone, fyfan det var inte igår kan man ju säga.. saknat den tjej nå sjukt..
å sen ska ja träffa en annan också, som jag tyvärr inte kan säga här.. det e lite hemligt just nu.. he he.. men har saknat den här personen som fan fakist, känns skönt att vi har kontakt igen.. ingen av oss trodde att vi aldrig mera skulle ha det, men vi hade tydligen fel! Eglad för det iaf..

nej, nu ska vi till affären å möta street...
forts'tter på inlägget snart, robin står å väntarnu..

Inga kommentarer: