25 februari 2008

shopaholic

Hej hej! Haft en bra dag? Det har jag iaf =)

Vaknade runt kvart över 8, halv 9 imorse. Tog mig en lång dusch å sedan fixa mig. Skulle möta Josefin på tågstationen kl 12, men missade bussen med två sekunder typ, skit! Så stackarn fick sitta å vänta på mig i 20 minuter. .
När ja kom ner gick vi först till Robins syrras salong å köpte nå silverschampoo som josefin skulle ha. Sedan strosa vi runt på stan till halv 6 typ. Käkade på Max å shoppade en hel del.
Mötte upp Robin på stan sen för att åka till Willys å handla mat, därifrån gick vi, å gud så ont i fötterna jag hade. =(






























Jacka å gråa Jeans från HM.
Blåa Jeans från Gina Tricot.
Tröja från New Yorker.
Björn Borg skor från scorett.
Stövlar från Wedins.

Sedan köpte jag lite annat som ett par nya tights eftersom jag klippte sönder mina vid nyår för jag ville ha dom på armarna. . Hehe. Å sedan nya benvärmare.

Mycket nöjd med mina köp =)

Ja sa ju för inte så längesen att ja inte skulle handla något den här månaden, lika bra ja håller tyst. ha ha. .
Men nu har ja allt jag har saknat ett tag, så nu ska jag nog vara nöjd månaden ut iaf.
Josefin köpte för övrigt en likadan jacka som mig. . Den e ju bara för snygg.

Åt för en liten stund sedan, robin lagade maten å det serverades fiskpanetter med pommes. Gotti gotti.
Sorry för att ja inte uppdaterat så ofta nu, men har haft rätt mycket att göra.
Ska försöka bättra mig.
Ibland hinner man bara inte. =P

Josefin sover här hos oss ikväll, skoj.
Jobbar bara ett pass imorgon så ska träffa henne efter ja slutat. Ska förbi läkaren imorgon också, blev ju inget idag eftersom han var på väg hem när vi tänkte gå dit å så.
Undrar vad vi hittar på senare?
Har iaf tvätt tid, ska tvätta för första gången i josefins å freddes tvättstuga, antar det e lite bättre där, dom har ju inte stenåldersmaskiner som vi har. Suck.

Nu ska jag lägga mig.
Sovgott alla.
kram

Inga kommentarer: