24 februari 2008

Google is the Shit

Hej på er! Nyss hemkommen från apfelstrasse. . Som vanligt har vi haft våran vanliga dinner. . Längtar i princip till varje söndag, tacos e faktist bland det godaste ja har ätit, håller ni inte med?

Imorgon e de då måndag, kanske inte den allra bästa dagen för dom flesta.
Min värsta dag e faktist tisdag.

Hur som helst, min juicyfruit kommer imorgon å vi ska gå banan på stan. Löning löning, hihi.
Har ju som sagt redan spanat in lite saker jag ska köpa, kommer ut bilder senare på kvällen. Har läkaren också, men tror hon följer med då, det tar ju inte så lång stund heller så.

Här är då jackan jag köpte på H&M. Mycket skön, å mycket snygg! =)


Ska svänga in på Nautilus å kolla priser på träningskort också, kommer nog bli så att jag tar autogiro, tänker inte damma till med 4500 såhär på rak arm. Sitter å tjatar på Robin nu, så nu får det fan bli av, annars kommer ja vara bitter resten av månaden.
Man vill ju ha schysst kropp till sommaren, hehe.

För övrigt, hade tvn på förut men kolla inte, hörde nån låt ja gilla å försökte med track ID, men det suger ju pung. Bad robin komma ihåg vad dom sjöng, det enda han kom ihåg var ride.
Så ja fick sätta mig vid datorn å först gå in på tv.nu, kollade vad serien hette, vilken säsong å avsnitt det var å sedan söka på google. Så här såg det ut ungefär: " Season 2 episode 8 kyle xy ride music/lyrics"

Massa alternativ kommer såklart upp, men tar den ja tycker ser bäst ut. Å vad är det, jo det e den låten. Fyfan vad google e bra. Såhär har det var 3-4 gånger nu då jag hört en låt i en reklam eller serie å bara måste ha låten. Varje gång har ja hittat låten, så tack å lov att google finns =) Haha.
hur som helst, låten heter Cary Brothers - Ride, ett måste att ladda ner. Så sjukt bra! Om inte annat kan ni lyssna på den här nedan.



Nej nu blire det sängen, sov så gott.
Kram

Inga kommentarer: