12 februari 2008

Im back

Nu är jag tillbaka..
Var tvungen att åka till dagiset.. fyfan... nu har ja ju ännu mera ont i ryggen.. men så kan det vara när ingen kan hoppa in istället för mig..

fick skjuts ut av min bror å hans tjej, jätte snällt av dom. robin följde med, han åkte å handla med dom när dom släppt av mig.. gullig som han e så köper han massa gott, å utan att ja sagt något köper han mig en yoggi.. hihi..

nu hållervi på å kokar nudlar, å så nån macka till.. blir lite lätt såhär på kvällen.
undrar om det e nå bra på tv ikväll??

blir nog hemma imorgon med känner ja, vill inte rycka in å jobba å sen att ja blir värre..
men får se, det kanske sker nå mirakel å ja blir bra.. hehe, troligt... eller inte.=P


ne, nu e det klart..

1 kommentar:

Zoes life in a box sa...

g inte att du ska hålla igång :)