15 februari 2008

ändrade planer


detta var helt oväntat, planerna blev ändrade igen..
tror allt som händer har en mening, kanske jag inte ska åka upp till avesta alls?
känner mg inte direkt hemma där..
nu känner ju jag att jag sviker dom jag hade pratat med å skulle träffa =(
men men.. inte mycket att göra åt.. får väl bli lite bättre planering nästa gång..
undrar vad som händer i helgen dårå?
Städa, jo det ska jag försöka göra, men ryggen säger lite emot.. fast såhär kan det einte se ut.. mår så dåligt när det e stökigt..
kanske ska fixa alla papper, det var ju tänkt att ja skulle göra häromdagen, men det blev ju inte gjort. så idag får vara en sån dag.. en tråkig dag, där man gör saker man inte hinner med annars..
nu ska jag äta

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag läser alltid din blogg :P
Måste ju hålla mig uppdaterad om vad som händer i ditt liv ;)