05 februari 2008

Jag har blivit utmanad

För ett tag sedan blev jag utmanad av Baze att berätta 7 sanningar om mig själv. Såklart glömde jag bort det. Men nu så har jag fixat det.

  1. Enda sen jag var liten har jag alltid varit sist ut från ytterdörren, å har en förmåga av att alltid vara ute i sista sekunden med. Men sen jag blev tillsammans med robin å blev en familjemedlem har jag märkt att jag faktist ligger två nu. Josefin hamnar på första plats på seghet OCH sista sekunden människa.
  2. Jag är sjukt bra på att baka kladdkaka. ;)
  3. Har svårt att tacka nej til folk som behöver hjälp å råd (fast jag kanske inte ens gillar personen) Så vill jag hjälpa iallafall. Har helt enkelt svårt att sätta en gräns.
  4. Jag är tycker mer om fisk än om kött. Så har det varit enda sen jag var liten.
  5. Har en dum grejj för mig som jag Alltid måste göra, å det e att blåsa i glasen.Det slutar inte där, utan om ni läser mitt inlägg om "beroenden" så ser ni hur mycket tvångsberoenden jag har. http://cajsakenving.blogspot.com/2008/01/beroenden.html
  6. Håller alltid handen för munnen när jag skrattar, fråga mig inte varför? för det vet jag inte själv.
  7. Gillar serier kanske lite för mycket, har väldigt många favoriter, men dem som toppar listan är väl Alla olika CSI, sex and the city, gossip girl, desperate housewives, vänner mfl.

    Det var lite om mig, skulle kunna fortsätta hur långt som helst. Men det skulle ni väl inte orka läsa, eller?
    Jag utmanar, alla som vill å orkar göra detta!

1 kommentar:

Josefin sa...

wouooohhh va jag inte håller me,fan jag trodde jag skicka en kommentar,men det vart nog fel...haha du e seg Kenving,du tog längst tid i Paris!!!Hahahha...jag håller me att jag ofta är sen och en tidsoptimist men seg e fel ordval,jag föredrar förvirrad,som alltså bidrar till att man blir sen... när man har för mycket i huvet och måste ha koll på massa grejer..sen att sminka sig i en evighet e också kul..Jag tror du får säga att vi ligger på delad plats...ciao...xoxo