08 februari 2008

style by stars



nu har jag suttit å kollat på en hel del kläder, kan aldrig bestämma mig.. vill ju ha allt.. haha
till slut så tog jag iaf mitt första val, en rosa klänning å ett grått linne från stylebystars.. ska bli intressant å se om man passar i det.. =)
men det tror ja inte ska vara nå problem, beställde ju nyss en hel hög med kläder å dom passa som fisken i vattnet.. he he

helt otroligt att ja fortfarande e vaken.. mina ögon dras ihop hela tiden.. skulle kunna somna på plats faktist.. benen på bordet å så lutar man sig sådär bakåt i stolen så man får en fin kärring hållning.. ha ha..
man kan typ se på bilden att ja e skit trött.. hehe

jaja.. ska fråga robin om vi ska spela lite maxi jaydern..
sen blir det nog sova..
imorgon ska vi på middag hos mamma.. trevligt!
ja bloggar mer sedan.. nu måste ja ta en paus i från datorn..

xoxo

Inga kommentarer: