19 februari 2008

work work

precis tagit en låååång dusch, skönt efter att man jobbat hela dagen..
gjorde lite ansiktsbehandling med, nu känner jag mig väldigt freeesh. . =)
borde ta hand om mig mera.. men inte alltid man har ork. . hehe


tror vi ska sova på storgatan inatt, robins föräldrar e ju i österrike så då kan vi passa på å sova i deras sköna hisssängar. hehe.
men inte säkert, ja e helt slut just nu å skulle kunna somna på en gång.

blev inge träna idag, kände att det blev försent, men imorgon jobbar jag bara ett pass, om inget blir ändrat, så då ska vi träna istället.

blir så ledsen, kan detta jävla väder vara över å det kan bli sommar nu?!
varje år runt vintern får jag sprickor i händer å fötter, det gör sååååå jävla ont.
å det pågår tills efter våren.
nu har sprickorna gått över, men ja har torr hud pga vädret ute å vill så gärna ha sommar så ja kan få slippa det.
det e så jävla störande, ibland klarar jag mig utan sånt här om ja smörjer mig varje kväll. nu har jag slarvat å får istllet sova med special vantar på nätterna för att det ska bli bättre, får väl helt enkelt skylla mig själv.
så farligt e det inte nu, men vill att det ska gå över så fort som möjligt, så handskarna e bästa lösningen istället för att smörja varje dag.
jaja.

nu ska jag gotta mig lite med chips å dipp.

xoxo

Inga kommentarer: